Lite golf?

Hej kära läsare
I förra veckan när vädret fortfarande var fint så var jag ute en sväng och spelade lite golf och detta är vad jag hade på mig då. Efter rundan var kläderna tvungna att tvättas och det är därför jag inte har kunnat lägga ut bilder på det förens nu. Dessutom hann jag bara ett kort innan batterierna i kameran tog slut men jag tror ni ser allt ni behöver se. det är inga krusiduller utan bara piké, skärp och shorts. Jag hade visserligen golfskor på mig men dessa vita funkar mycket bra om man inte ska till golfbanan. Hoppas nu bara att vädret blir lite bättre så att man kan få klä sig i såna här kläder igen denna sommaren.
Ha det bra
/Per



Piké, Boomerang
Skärp, Saddler
Shorts, H&M
Skor, Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Frank & Rémy

Män med vita shorts står inte högt i värde hos mig asså. Men på något jäkla sätt så får du det o se bra ut, imponerande! Härlig somrig outfit annars, hoppas vädret tillåter oss att sätta på shortsen ett par gånger till

2008-08-08 @ 12:57:58
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: W

Snyggt, brukar ha liknande på mig när jag spelar.

2008-08-08 @ 13:43:08
Postat av: Johan (chefredaktör för Cafè <- Notera apostrofen)

Tjaba bara undrar om ni hade monter på pridefestivalen eller ifall ni bara var med i paraden??



PS. JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR era posar med benen i kors, känns så JÄVLA RÄTT!

2008-08-08 @ 21:46:32
Postat av: Per

Frank & Rémy: oj oj det var inget dåligt omdöme. man tackar.



W: tackar tackar



Johan: Va?

2008-08-09 @ 00:41:09
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Anton

Gillar boomerang piken och shortsen, perfect combination :)

2008-08-09 @ 11:37:20
URL: http://acaringer.blogspot.com
Postat av: Pontan

shorts på golfbanan?.............................

2008-10-09 @ 16:15:27
Postat av: Per

på pga-touren för herrar må det vara förbjudet med shorts men inte annars. en legitim ursäkt för långbyxor en dag när det är 35 grader (som det lätt blir på golfbanan) skulle vara allvarligt åderbråck men annars ser jag faktiskt ingen anledning att inte ha shorts. motfråga: varför inte shorts på golfbanan?



Väl mött

2008-10-10 @ 01:21:06
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner