Skärp dig!

Hej kära läsare
Idag tänkte jag att vi skulle behandla en av de allra viktigaste accessoarerna - nämligen skärpet. Som många säkert vet så kan ett skärp vara pricken över i:et på en outfit, men hur ska man då välja skärp?
Ja givetvis beror det på kläderna man redan har satt på sig. Har man ganska neutrala, diskreta kläder på sig kan det var kul att ha ett lite mer utstickande skärp för att ge outfiten en lite mer spännande touch. Tvärtom, om du har något annat på dig som du hellre vill lyfta fram så väljer du ett diskretare skärp. Själv är jag mycket förtjust i skärp där det är själva bältet och inte spännet som drar blickarna till sig. Flätat är en personlig favorit, det är lite lagom avslappnat och funkar även bra till lite mer strikta kläder. Nedan har jag valt ut de skärpen ur min egen garderob som jag använder mest. Nr.2 är det som är svårast att få att smälta in i outfiten och nr.6 är det nya skärpet jag skrev om i förra inlägget. Resten har ni sett innan.
Ha det bra
/Per


1. H&M
2. Asos
3. WhyszeckRefinedStreet
4. Boomerang
5. Boomerang
6. Saddler

Kommentarer
Postat av: Frank & Rémy

Va hande med den klassiska svart och enkel ? Den maste man vela anda ha i sin garderob?

2008-07-26 @ 21:24:16
URL: http://www.whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Per

Frank & Remy: ja det är alldeles riktigt, men jag har plockat ut de skärp jag använder mest och ska jag vara ärlig så använder jag inte enkelt svart speciellt mycket. Men du har alldeles rätt och om jag inte minns fel så satt mitt svarta bälte i mina kostymbyxor senast. Där gör det sig mycket bra

2008-07-27 @ 00:34:03
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: ACO

Skärp är verkligne ngt folk underskattar. Det kan verkligen pigga upp det mesta. Dock så kanske lite ovärt med tanke på att det blir dyrt att köpa massa nya skärp till varje outfit, MEN är det ngt som man ska handla second hand, så är det fanimej skärp. Bra inlägg! =)

2008-07-28 @ 23:24:14
Postat av: Frank & Rémy

Killar ni far blogga lite oftare!

2008-07-28 @ 23:33:08
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Tobbe

kan man fortsfarande köpa nr. 2? hittar det inte..

svara i min blogg!

2008-10-16 @ 21:29:28
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner