Trevliga inköp

Hej kära läsare
Jag och Simon beklagar verkligen den rådande "otätheten" mellan inläggen, men med allt jobb som sommaren för med sig är det svårt att hinna med. Jaja nog med det, här kommer det som detta inlägg ska handla om. Jag var nere på stan härom dagen för att köpa mig ett skärp. Jag kom på att jag bara har en massa färgglada, flätade osv. grejer att ha runt midjan så jag gav mig ut på ett vanligt läderbälte med ett gammalt hederligt spänne. På brothers hittade jag ett trevligt som jag köpte. Var även inne på H&M en sväng och där hittade jag en skjorta som jag gillade skarpt. Den var utan krage och av samma modell som den jag har i inlägget "Stor Kofta". Skillnaden är att den här är lite lilarandig och det föll mig i smaken. Dessutom har jag lagom till denna sommaren hittat en jacka i garderoben som jag fick för ett par år sen och den tyckte jag att det var dags att börja nvända lite nu. Så här såg det ut när jag hade tagit på mig grejerna.


Jacka, Pop of England
Skjorta, H&M, 249kr
Bälte, Saddler, 299kr
Klocka, CK
Jeans, Acne
Espadrillos, Coop

Kommentarer
Postat av: Jens

Liknade Members Only väldigt mycket :) Snyggt!

2008-07-20 @ 13:11:42
URL: http://jensofsweden.blogg.se/
Postat av: minimalist

i really love the shirt – looks good on you.

2008-07-20 @ 14:57:42
URL: http://coffeefashionandtv.blogspot.com/
Postat av: Jocke

Ser bra ut förutom att espandrillosen inte passar in alls. Om du ska ha jeans till dem bör de vara mer uppkavlade (men helst tycker jag man bör undvika jeans till espandrillos, ha då hellre chinos eller shorts)...

Annars var skjortan snygg även om jag föredrar den blå.

2008-07-20 @ 18:40:44
Postat av: dicken

kanske en bild på skärpet?

2008-07-20 @ 23:21:32
Postat av: jalle

På vilken HM köpte du skjortan i?

2008-07-24 @ 11:31:06
Postat av: Per

dicken: ja det kan man ju tycka är lämpligt när jag skriver om det. men det kommer i nästa inlägg.

jalle: H&M, A6, Jönköping

Jocke: Håller med om att espadrillosarna ser lite konstiga ut på kortet men det ser bra ut i verkligeheten. jag lovar.



Tack

2008-07-24 @ 23:00:42
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Snygg stil har du, en fråga bara, var köpte du ditt Saddlerbälte?

2008-09-11 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner