Badshorts

God förmiddag kära läsare. I dagarna så har jag och Per varit på Frank Dandy-utförsäljning och shoppat lite, de brukar ha det en gång på våren och en gång på hösten tror jag. I vart fall så är det ett bra tillfälle att hitta kallingar, linnen och badkläder. Jag hittade inte så mycket, då det mesta var ganska urplockat, men det blev ändå ett par badshorts.

Jag och Per har shoppat en hel del senaste dagarna faktiskt, vi ska även iväg en sväng efter lunch idag - så räkna med nya inlägg inom kort.

/Simon


Badshorts, Frank Dandy. 150kr.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Snygga shorts, har själv ett par liknande från Peak.

2008-06-16 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner