Fynda skor

Hej kära läsare
Nu är vi tillbaka igen och idag tänkte jag berätta om ett litet fynd jag och Simon gjorde strax innan vi åkte iväg. Det rör sig om skor, vita tygskor närmare bestämt och det som gör dem till ett klockrent fynd är dels att de är snygga och dels att de var väldigt billiga. På skopunkten hittade vi guldkornen och priset på skorna var 149kr men nu var det så bra att skopunkten kör en 3 par för 2-kampanj och eftersom vi var 3 st så köpte vi givetvis ett par var och fick på så sätt ner priset till en hundring per par. inte illa va?
I nästa inlägg ska ni även få se dem i en hel outfit.
Ha det bra
/Per


Skor, Skopunkten, 100kr (149kr)

Kommentarer
Postat av: W

dom var faktiskt riktigt fräscha.. blir nog ett par sådana..

2008-06-25 @ 22:28:16
Postat av: Max

dom var riktigt fina... men självklart har jag ingen skopunkten i min lilla stad ;'(

2008-06-26 @ 14:19:15
Postat av: Charles

Oh, nice! Det får nog bli ett par såna för mig med. Surt att lägga för mkt pengar på vita tygskor, de blir slitna så fort. Tack för tipset!

2008-06-26 @ 15:57:15
Postat av: fred

tjusiga, finns det fler färger än vitt? tycker som kommentaren innan att vita skor blir fula så fort.

2008-06-27 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner