Stor kofta

Hej kära läsare
Har länge varit på jakt efter en mörkblå kofta man skulle kunna ha som ett alternativ till jacka, och för ett par dagar sedan när jag var i Göteborg så hittade jag det jag sökte. På solo fanns det en dubbelknäppt kofta med sjalkrage från Morris. Vad gäller storleken så gick jag upp en storlek för att få den, endast en aning, större så att den blir go som en jacka. Gentemot en jacka ger en stor kofta ett lite mer avslappnat intryck, perfekt för alla kvällar på olika uteserveringar.
Jag vill även passa på att önska alla läsare glad midsommar. Simon och jag kommer åka bort ett par dagar men efter helgen är vi tillbaka igen.
Ha det bra

/Per


Kofta, Morris, 1000kr
Kraglös skjorta, H&M
Jeans, Silver Dollar
Skor, Kawasaki Players

Kommentarer
Postat av: W

Snygg kofta men skorna och jeansen passade inte till tyvärr..

2008-06-18 @ 18:52:45
Postat av: Jocke

Snygg och säkerligen väldigt användbar.. tycker de passar till jeansen men skorna är verkligen sjukt gräsliga. Måste tyvärr säga att de rent ut sagt ser förjävliga ut, formen verkar så konstig och inte alls som andra tygskor.

2008-06-18 @ 23:15:03
Postat av: Max

Har nyss hittat hit och kan direkt säga att det här är en jäkligt bra blogg, favoriter direkt! tack! :)

2008-06-19 @ 00:07:41
Postat av: Adam

Jäkligt snygg kofta! Men dock tycker jag att du borde använda dina converse chuck taylor skor istället :D

2008-06-19 @ 00:59:11
Postat av: minimalist

lovely cardigan! have a nice midsummer....

2008-06-19 @ 12:25:22
URL: http://coffeefashionandtv.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Håller med Jocke, skorna är hemska. Lappen på koftan kan diskuteras. I övrigt en snygg casual outfit.

2008-06-20 @ 13:15:02
Postat av: Per

Ja det kanske är dags att släppa taget om mina kära kawasaki. De börjar bli förbannat slitna men de är ju så sköna

2008-06-22 @ 20:40:06
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: W

fler inlägg till folket!

2008-06-22 @ 22:38:20
Postat av: Tott

Jag har för det mästa tyckt om hur du klär dig, men det här var en ren katastrof. Kom igen bättre kan du.

2008-06-23 @ 01:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner