Tennisshorts

Hej kära läsare
Som Simon skrivit i tidigare inlägg så har han och jag shoppat en del de senaste dagarna och jag tänkte visa er vad jag hittade på Frank Dandy-utförsäljningen. Ni som inte är några större fan av mina korta shorts kanske gör bäst i att titta åt ett annat håll för jag hittade ett par tennisshorts. Byxlängden på dessa är givetvis kort och det var lite små roliga detaljer som gav en sportig och avslappnad touch. Det var detta jag gillade mest och när priset endast låg på 150kr så hade det varit dumt att inte slå till. Som gammal tennisspelare måste man ju ha åtminstone ett par tennisshorts i garderoben.
Ha det bra
/Per


Tennisshorts, Frank Dandy, 150kr

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag tycker inte att shortsen är för korta. Jag tycker att shortsen var riktigt snygga!

2008-06-18 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner