Ny skjorta

Hej kära läsare.
Igår gjorde jag en utflykt till Lager 157. Här inhandlades kalsonger, strumpor, böcker och en skjorta av märket Velour som jag tänkte visa för er. Skjortan är ljusgrå medan kragen har en mörkare grå nyans. Vita kragar på helfärgade eller mönstrade skjortor är ju det klassiska och det är väldigt snyggt, men här ser vi att en mörkare krage också funkar bra. Dessutom har Velour väldigt bra passform, snygga små kragsnibbar och schysta detaljer på sina skjortor. Faktum är faktiskt att majoriteten av hela mitt skjortbestånd (förutom de kraglösa skjortorna) kommer från Velour, och resten är skräddarsydda. Kanske säger det något.

/Per

image15
Skjorta, Velour, 500kr
Jeans, Tiger of Sweden, 1000kr
Flätat bälte, H&M, 10euro

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hur är det nu uppe på Lager157? Vart där i höstas och då vart där 1/5 av butiken till herr vilket var en stor besvikelse efter kört 35mil. Inget skoj alls däruppe, inte ett par snygga jeans i rätt size.

Svårt att tyda skjortan på dom bilderna men ser snygg ut iaf. Lite mer tydliga bilder även på de andra plaggen ni har på er. Annars, top notch!

2008-03-27 @ 11:58:18
Postat av: Per

Jonathan. Att åka till lager157 är lite som att spela på lotteri, ibland finns det mycket, ibland finns inte nåt. Dock så hade de byggt om (igen) sen jag var där sist och jag skulle nog säga att fördelningen mellan dam- och herrkläder är ganska lika. De har byggt ut jeansavdelningen också, fast hittade jag inte ett enda par större en stl.31 i midjan, inget problem för mig men jag är inte så stor heller. Men mitt råd till dig: Har du 35 mil att köra så skulle inte jag åka dit. Har man åkt så långt så lönar det sig inte att bara komma hem med ett par kalsonger och ett 3-pack strumpor. Och när det gäller jeans så har jag aldrig imponerats speciellt av deras utbud, snarare tvärtom med tanke på alla galna modeller de har försökt sälja. Om du nu vill åka i allafall så åk på en torsdag för då fyller de på med kläder, och har du vägarna förbi så ska du absolut titta förbi. Om inte annat så har de väldigt god pastasallad i fiket.

Tackar även för feedbacken, vi tar till oss.

2008-03-28 @ 13:32:11
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Robert

Fin, men stryk skjortan?

2008-03-28 @ 19:04:48
URL: http://subjectivefashion.blogspot.com
Postat av: Per

jo det är klart att man kan stryka skjortan fast just nu när det börjar bli vår och allt så föredrar jag faktiskt om det ser ut som man har haft den på sig ett tag. det blir lite mer avslappnat så och det är precis den känslan jag vill åt. missförstå mig inte, den ska inte vara skrynklig. Bara lite veckad av användande

2008-03-28 @ 20:19:50
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Dino

Sjukt snygg skjorta, speciellt att det är avvikande krage!

2008-04-12 @ 20:17:18
URL: http://www.muftic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner