Nya Inköp

Igår var jag och Simon en sväng och kollade butiker, och lite utdelning gav det också. Jag köpte en vit, tunn kraglös skjorta med lite randstruktur från Brothers. Dock så var den lite väl "krispig" så jag har knycklat ihop den, slängt runt den och så ska jag tvätta den ett par gånger för att få den rätta avslappnade känslan i den.

image13
Skjorta, East West
Jeans, Julian Red, Hoboken
Klocka, Calvin Klein
Bälte, Boomerang (syns inte men det finns där, jag lovar)

Simon köpte även han på sig lite grejer, dessa kommer han att lägga upp senare så välkomna tillbaka och spana in det. Hej

/Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner