Oh summer where art thou

Hej kära läsare,

Så har det blivit ännu ett stycke kallare och man möts av en härlig käftsmäll av kylig vind när man kliver utanför dörrn'.

Jag beslutade mig för att ta en tur upp på vinden och damma av vinterjackorna. Där hittade jag min duffel som har varit en fast trotjänare under ett par år nu. Konstigt nog så går jag alltid tillbaka till den, trots att det måste vara runt 3 år sen jag köpte den.

Dagens outfit blir som innan präglad av svart och grått, men med en liten färgklick i form av en rutig skjorta. Sen kom jag på att jag har nog inte visat mina bågar som jag införskaffade i somras. Med tanke på att jag snart är halvvägs till en optiker-legitimation så kan man tycka att det kanske borde stå mer om glasögon på bloggen. Nåväl, bågarna kommer iaf från Tom Ford och är lite retrostuk på. En lite modernare variant av ett par klassiska "horn rimmed glasses", som det kallas.

Det var allt för denna gång - sköt om er,

/Simon


Tröja, Tiger.
Skjorta, Vailent.
Chinos, Filippa K.
Duffel, Cheap Monday.
Skor, Converse
Glasögon, Tom Ford.

Kommentarer
Postat av: Nba

Hej!

Tack för en bra blogg med bra inspiration! Har följt den ett tag nu och är lite nyfiken på i vilken stad ni pluggar?

Ha de gott!

2008-11-24 @ 19:16:28
Postat av: greg

Snyggt! Jag gillar hur du dressar upp och ner saker och ting med skovalet. Brillorna va vågade men jäkligt grymma.

2008-11-24 @ 21:27:00
Postat av: Amci

Grymt snygg jacka! Kan man få tag på den någonstans? Jag letar efter en duffel i liknande modell till vinterkylan, tips?

2008-11-26 @ 19:56:21
Postat av: Simon

Nba: Tack! Jag pluggar i Kalmar och Per i Göteborg.



greg: Tack där, kul när någon lägger märke till sånt.



Amci: Tack! Jag hittade min på lager 147 för typ 400 spänn, men det var ett tag sen nu som sagt. Tror Topman har en rätt schysst duffel till ett "bra" pris.

2008-11-26 @ 23:42:49
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Gren

Hej!

Gillar eran stil och blogg!

Går det att mejla till er?



Mvh/ Gren

2008-12-04 @ 16:35:03
Postat av: Per

Gren: visst går det att maila oss. blir lite nyfiken på dina avsikter så visst. min mail är [email protected]

Väl mött

2008-12-09 @ 23:12:37
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: john

Dags för uppdate snart va?

2008-12-14 @ 20:34:08
Postat av: Per

Du har så rätt John. Nåt om en julfest kanske skulle passa?

2008-12-15 @ 13:27:36
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: anthon

2009-01-09 @ 15:45:04
Postat av: Anonym

Dude, Har du någon aning om dufflen från cheap monday finns kvar?. Och vilken weekdays köpte du den på, Den vid slussen eller?. Hare bra

2009-01-15 @ 15:49:18
URL: http://metrobloggen.se/dagarna
Postat av: c

tjena!



är desperat, måste verkligen leta rätt på den skjortan du har här...

vore jättesnällt om du ville dela med dig av produktnamnet på skjortan?



älskar bloggen förresten!





2009-01-27 @ 15:39:46
Postat av: Jesper

Det är vailent ifrån carlings antar jag.

2009-03-18 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner