Dansskor

Hej kära läsare
Dans, något som de allra flesta någon gång har gjort i olika sinnestillstånd. Själv har jag blivit meddragen på en lindy hopkurs och det är väl synd att säga att jag är duktig, men jag äger i alla fall ett par dansskor. Jag skaffade dessa i början av hösten och det är lite skön maffiakänsla över dem. Tänk er dessa till en mörk kostym, fedora och ett maskingevär. Själv har jag valt att inte vara så dramatisk utan jag kör dem till en helt vanlig vardagsklädsel. Vet inte riktigt hur moderiktigt detta är ,men ska man dansa så ska man.
Så för att citera Arctic Monkeys, get on your dancing shoes, ditt sexiga lilla svin :)

Have it
/Per


Skor, Vagabond, 300kr (ord. pris 1000)
Tröja, Zara
Skjorta, Emilio
Jeans, Acne
Strumpor, Topeco

Kommentarer
Postat av: anna

nice shoes! hur coola som helst ju!

2008-10-08 @ 20:44:35
Postat av: Oskar

Tyckte inte skorna var alltför fina. Dock ett bra pris! Däremot var det en schysst slitning på jeansen. Tvättade från början eller en egen slitning?

2008-10-08 @ 20:54:08
URL: http://www.stilbolaget.se/
Postat av: Per

anna: trevligt att du tycker om dem



Oskar: nej skor av detta slag är ju inte något man ser på var man så jag kan förstå att det sticker i ögonen på vissa. Jeansen köpte jag för ca 5 år sen och då var de helt otvättade och färgade av sig utan dess like men nu har jag fått pli på dem



Tack för era kommentarer och på återseende

2008-10-08 @ 22:20:23
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner