Varm vinter

Hej kära läsare
Idag, och igår med för den delen, har det varit kallt och som naturlig reaktion på detta så åkte vinterjackan på. Jackan är av märket Full Circle och inhandlades på Urban Outfitters i Stockholm förra vintern. På kragen sitter en avtagbar päls som är väldigt behaglig att ha runt halsen. Behagligare än en halsduk faktiskt. Den knäpps både med dragkedja och knappar, först dragkedjan och sen viker man över och knäpper med knapparna som sitter lite mer på högersidan. Ungefär som på en dubbelknäppt jacka fast här har vi bara en knapprad, vilket gör det hela lite asymmetriskt. Om man gillar det är upp till var och en, men i det här fallet gillar jag det. Började med att ha översta knappen uppknäppt som nin ser på den vänstra bilden. Men på väg till spårvagnen knäppte jag även den (som ni ser på högra bilden) därför att det, som sagt, var kallt. Handskarna är, för säsongen, ett nytt inköp. De är lite mc-inspirerade med röda sömmar och inhandlades på Red Devil. Övriga plagg för dagen var mina Julian Red-jeans, Boomerang-skjorta och mina väl använda Vagabond-skor. Väskan som innehåller min lite väl tunga kurslitteratur är från Zara.
Have it
/Per


Jacka, Full Circle, 2600kr
Handskar, Red Devil, 400kr
Jeans, Julian Red
Skor, Vagabond
Strumpor, Topeco
Väska, Zara

Kommentarer
Postat av: Magnus

Blåjeans?! blåjeans... :(

2008-11-01 @ 00:17:22
Postat av: Vera

Snyggt, gillar särskilt jackan och väskan.

2008-11-02 @ 15:09:17
Postat av: anonym

Gillar du inte jeans som evisu & artful dodger ?

2008-11-03 @ 21:13:05
Postat av: Petter

Varför har ni blivit så sega på att uppdatera?? Så mycket kan ni inte ha att göra... Lite tips på outfit såhär i höstrusket hade inte varit fel

2008-11-08 @ 16:56:51
Postat av: Fille

Uppdatera mera! :D

2008-11-12 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner