intermission

Hej kära läsare.
Vet att bloggen har legat nere i ett par veckor nu, men allt har en naturlig förklaring. Plugg har precis dragit igång och Simon har åtagit sig en massa styrelseuppdrag för både det ena och det andra och försöker dessutom vara en bra fadder för de färska studenterna på hans skola. Jag har för min del, som jag säkert redan skrivit om, flyttat till Göteborg och varit utan dator i vad som närmar sig dryga fyra veckor. Men datorn som jag har beställt har tydligen anlänt och jag lovar - det första jag ska göra när jag får den är att lägga upp ett nytt inlägg.

Simon och jag tackar alla er som har stått ut med detta lilla uppehållet och hoppas att ni fortsätter att kola bloggen i fortsättningen också.

Väl mött
/Per

Kommentarer
Postat av: J.

Bara ta ett foto på det ni har på er om dagarna och lägg upp bilderna. Det kan räcka för att hålla aktiviteten uppe, det behövs inga uppsatser i varje inlägg..

2008-09-19 @ 21:21:22
Postat av: Oskar

Håller med ovan!

2008-09-21 @ 15:14:01
URL: http://stilbolaget.se
Postat av: Per

Jag förstår era synpunkter men tanken med bloggen är inte bara att visa vad vi har på oss. vi vill gärna kunna visa upp något som känns nytt och dessutom skriva något om outfiten som även går att applicera på andra outfits. Det finns så många bloggar som bara kör på "ok det här tog jag på mig idag, tyckte det var schyst. hejdå" Vi strävar efter att ligga en nivå över det och ska jag vara ärlig så är det inte speciellt kul att bara lägga upp en outfit utan att ha något att säga om den. Jag vet att detta inte är en ursäkt för inaktiviteten, men det är den förklaring jag har att ge till att vi inte "spottar" ut inlägg varje dag.

Väl mött

2008-09-22 @ 00:41:38
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner