Hallonshorts

Hej kära läsare
Har precis som Simon varit på H&M och här gjordes ett till hallonrött inköp. Denna gång blev det ett par shorts. Modellen är densamma som shortsen jag och Simon köpte på oss förra sommaren, och jag tror att det även här kommer att ske ett litet knappbyte så knapparna får en kontrasterande färg. När det är gjort är det bara att sätta på sig shortsen och springa ut i solen och njuta. Ni kommer inte få se shortsen på den här gången, och det av den enkla anledningen att mina ben inte riktigt är redo för fotografering än.
Nu när dagarna är soliga har jag även sett att många har dragit fram solglasögon. Och det kan ju vara snyggt om man gör det på rätt sätt. En bra tumregel är: Kan du inte se solen så bör inte solglasögonen vara på. Det vill säga att inomhus och andra ställen där solglasögonen känns överflödiga ser det ganska dumt ut om de är på. Det är inte ovanligt att man ser folk som envist behåller solglasen på överallt som inte är hemma. Och solglasögon när man är ute på krogen ska vi inte ens tala om. Kan vara värt att tänka på.
Have it
/Per


Shorts, H&M, 149kr

Kommentarer
Postat av: Jocke

hmm ser mer oranga ut;) (tror dock jag vet vilka du menar, har ett par hallonfärgade från HM med).



Älskar annars när folk tar på sig ansvaret som modepolis.... eller inte....

2009-04-25 @ 10:09:00
Postat av: anus

har tänkt köpa såna där sen dom kom.. är det värt?

2009-04-25 @ 18:29:03
URL: http://aantonn.blogspot.com
Postat av: Anonym

De kostar 149 kr, de är värda det tro mig...ingen direkt skrämmande summa. Väl värda det låga priset...

2009-04-25 @ 19:42:54
Postat av: JD.

Snyggt, bra kap inför kommande semester.

2009-04-29 @ 22:40:46
URL: http://stylepub.blogg.se/
Postat av: JD.

Snyggt. Ett bra kap inför kommande semester.

2009-04-29 @ 22:41:38
URL: http://stylepub.blogg.se/
Postat av: sara

Roligt att se att det finns några få killar som modebloggar iallfall! färglada byxor är riktigt snyggt nu i vår. Jag gillar din stil, kram.

2009-05-04 @ 20:45:14
URL: http://lorensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner