skjorta

Hej kära läsare,

Inte så många inlägg senaste tiden, jag har tentor och Perka är i Sälen. Rättvist. Nåväl, jag tänkte lägga upp en bild på en skjorta jag köpte för ett tag sedan. Det är min första från NN07 som jag tycker gör riktigt snygga grejer i sköna material. Skjortan är av klassisk modell med blå bas och vita ränder, button down-krage och bröstficka. Tidlöst.

Nu fortsätter jakten på ett par nya lågskor till våren, någon som har några tips? Är egentligen öppen för förslag både på tygskor och lite mer findojjor.

Vårjacka är redan inköpt, den kommer i nästa inlägg. Men det finns ju inget som säger att man kan köpa fler än en :)

Sköt om er,
/Simon



Skjorta, NN07, 899kr.
Chinos, United colors of Benetton.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ser ut som ett bra köp. Angående skorna tycker iaf jag att dessa, hybrid mellan Seglisar och carshoe från vagabond är riktigt fina:

product.aspx?ItemNr=2775-040&color=" rel="nofollow">http://vagabond.com/vagabondproduct.aspx?ItemNr=2775-040&color=



Skulle själv köpt dem om de inte vore för stora för mig i 41 och för små i 40, typiskt.

2009-04-08 @ 14:31:10
Postat av: Jocke

gick ju mindre bra med direktlänken, de finns iaf på vagabondshemsida och modellen heter "Duncan". I mitt tycke en perfekt sommarsko.

2009-04-08 @ 19:06:37
Postat av: Steve

Jocke, lägger du i en tunn lädersula i 41-orna är jag säker på att de sitter perfekt!



2009-04-08 @ 21:48:35
URL: http://www.voiceofsteve.com
Postat av: Anton

Blogga mer än vad ni gör! Går in här nästan dagligen efter nya nyheter! Alltid lika kul! Hmm, skor i sommar.. Jag införskaffade mig nyligen ett par stiliga tiger tofflor, men skor.. ja espradillos om du inte har så ulta tighta byxor tror jag, annars har lacoste ett par riktigt fräscha skor, som är hel vita med bara den gröna loggan på sidan, jag kör på dom ja, sitter perfekt och är smala och bra! Keep the blog updatin!

2009-04-08 @ 22:47:12
Postat av: Krille

Kan tips er modemedvetna grabbar om www.bellbox.se

Riktigt bra utbud av hårprylar till oss som har koll. Bra priser me..

2009-04-09 @ 16:42:11
URL: http://www.bellbox.se
Postat av: Jocke

Bra ide Steve, har faktiskt inte tänkt på det själv:) Blir att testa dem igen.

2009-04-09 @ 17:40:21
Postat av: Simon

Jocke: Tack, bra tips där.

Steve: Likaså, sulor kan göra underverk :)

Anton: Ibland är det svårt att hitta nåt någorlunda vettigt att skriva om bara.



Köpte för övrigt ett par dojjor idag, i helt annan stil än jag tänkt mig faktiskt. Vet inte om jag ska behålla dem, om jag gör det så dyker de upp här på bloggen i nästa vecka. Blev ett par färgglada Adidas :S

2009-04-09 @ 19:56:57
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Jocke

Färgglada adidas låter iaf i mina öron som ett bra köp. Färg är förbannat kul:)

2009-04-09 @ 22:36:24
Postat av: Olof

Ord Anton!

2009-04-11 @ 17:13:19
Postat av: Anton

Svar till Simon,

Bara ni slänger upp dagens outfit så ofta som möjligt så blir iallfall jag glad!

2009-04-11 @ 17:31:27
Postat av: JD.

Riktigt snygg!

2009-05-03 @ 14:13:35
URL: http://stylepub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner