Tillbaka efter semestern

Hej kära läsare
Ni trodde säkert att vi hade glömt bort er, men så är givetvis inte fallet. Både jag och Simon har varit iväg på några veckor välförtjänt semester. Men nu har skolan börjat igen med full fart och det är patologi på schemat för tillfället. Men men nog om det. Börjar bli färdig med min flytt nu så jag har faktiskt hittat min kamera igen, och jag tänkte berätta lite om bilderna jag har tagit med den.
På den första bilden ser ni jackan som jag färgade om i förra inlägget. Skillnaden nu är att jag har kört ett färgningsprogram till på den och nu är jag faktiskt nöjd med färgen. Det lila har försvunnit och en lite djupare blå ton har infunnit sig. Fick en fråga om hurvida färgen håller sig och jag skulle säga att den håller sig lika bra som vilket annat plagg som helst som man köpt.
På bilden kan vi även se en liten väska som jag ni inte har sett här innan. Det är en liten slimmad portfölj som jag har köpt på H&M i Prag. Har inte sett den själv i Sverige men tydligen så finns den här också har jag hört. Hursomhelst så är den i fuskkrokodilskinn och har ett oerhört lämpligt format för att frakta kollegieblock och kompendier från föreläsningar. Ett ytterfack för pennor, plånbok, nycklar osv. finns också. Så jag är nöjd.
Have it
/Per


Jacka, H&M
Shorts, ?
Klocka, Ck
Portfölj, H&M, 25 euro

Kommentarer
Postat av: atja

Snälla sluta skriva "Have it "

2009-08-28 @ 20:35:06
Postat av: Stefan

Kul och se att ni ska dra igång igen :).

Nu kan jag bara sitta här och hoppas på dagliga updates

2009-08-29 @ 12:20:31
Postat av: Per

ja jag kan faktiskt tänka mig att sluta skriva "have it".

2009-08-29 @ 13:37:53
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Kul o se att ni är vid liv killar, mer update åt folket! Btw bra jobbat med jackan!

2009-09-02 @ 00:51:48
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Anonym

snygg portfölj.

2009-09-08 @ 19:38:47
Postat av: JOHNNYPONKEN

Jag fundera på och köpa en sån dataväska men dom har inte fått in någon sån än i den affären som jag var i.

2009-09-19 @ 20:15:06
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner