Mellandagar

Hej kära läsare
Hoppas att julen har varit till er allas belåtenhet. Själv har jag haft det väldigt trevligt. Jag hade ju tänkt att bjuda på lite mellandagsreafynd här idag, men det har inneburit problem. Jag har nämligen inte hittat något att köpa på rean. Istället tänkte jag visa vad jag hade på mig på annandagens utekväll, samt hur jag löste en liten incidens som inträffade igår. Men annandagen först; det är min nya fluga matchat med min rundiga boomerangskjorta och Morriskofta med sjalkrage. Till detta mina snyggt slitna Julian Red-jeans. Ganska enkelt, men flugan gör det ändå till något utöver det vanliga.
Vad var det då för incidens sominträffade kanske ni undrar då. Som ni ser på den vänstra bilden så har klockan ett brunt armband. Eftersom detta endast är en tämligen billig klocka köpt i Thailand så gick detta sönder. Men eftersom jag tycker att urtavlan är väldigt snygg så fick jag för mig att göra ett nytt armband. Det är så att pappa har klätt om en sittgrupp och då blev det lite band över som jag använde. jag har helt enkelt bara vikt vikt det och sytt ihop så att den går att fästa i urtavlan och spännet och sedan låtit det gå två varv innan jag fäste den andra ändan. Kanske inte riktigt lika snyggt som ett brunt skinnarmband, men så himla dåligt blev det inte och framförallt så kan jag använda klockan.
Med detta tänkte jag avrunde dagens inlägg. Hoppas ni har större lycka på rean än jag.
Ha det fint
/Per


Kofta, Morris
Skjorta, Boomerang
Fluga, Christensen
Jeans, Julian red
Klocka, Lange & Söhne (imitation, men en bra sådan)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Snyggt klätt!

Klockan vart tyvärr ingen större succé..

Ha nu en trevlig nyårsafton, och lycka till med klädseln!

2009-12-30 @ 19:33:25
Postat av: Lukas

Klockan blev ändå snygg med det armbandet.

2010-01-02 @ 17:30:15
URL: http://manlook.se
Postat av: Krille

Hallådär!



Botaniserade lite i arkivet och fängslades av dessa sympatiska fotdon(http://killarmedkoll.blogg.se/2009/april/skofeber.html#comment)



Tänkte beställa ett par och så därför frågar jag er, Killar Med Koll, hur är de i storlek? Stora? Små? Lagom?



Tack på förhand, trevlig blogg förresten



Över & Ut, Krille



2010-01-03 @ 19:57:02
Postat av: Svempa

den här bloggen stavas - Svenne Banaaaan



ps. stoppa in skjortan nu

2010-01-03 @ 20:31:25
Postat av: Pierre

Riktigt bra blogg! Såg den idag = ) Kommer följa din blogg från och med idag ^^

2010-01-06 @ 21:51:13
Postat av: Anonym

Hej! Jag var bara tvungen att påpeka era outfitsbilder, dom är helt enkelt grymma!



/ linda

2010-01-15 @ 01:42:36
URL: http://lindaselimaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner