Skärpning

Hej kära läsare,

Skrev tidigare om att jag hittade några trevliga skärp i Miami. Jag har faktiskt letat efter slipsskärp (tror det heter så, jag kallar det så) ett bra tag. Hittade ett på Gant julen -07, men tyckte det var för dyrt. Sen ångrade jag mig och gick dit och tänkte köpa skiten, men då fanns det inte längre. Sen dess har jag ångrat mig en skvätt nästan varje dag ... :)

Nåväl, nu sprang jag av en händelse på den här typen av skärp i en Ralph Lauren-butik. Jag är helnöjd, dels för att jag äntligen hittat det jag söker, samt att det blev ca 600kr billigare per skärp gentemot RL hemma.

Dessa skärp kan dressa upp vanliga chinos och jeans, men också göra kostymen lite roligare.

Sköt om er,
/Simon



Skärp, Ralph Lauren, ca 100kr/st. Ordinarie pris i USA 75$ (ca 700kr på svenska marknaden)

Kommentarer
Postat av: JAG

riktigt snygga skärp!

Vilket löjligt pris du fick de för också!

2009-02-11 @ 21:35:59
Postat av: hampus.

Ingen bild på skjortna? Vad kostade dom?=)

2009-02-11 @ 23:05:30
Postat av: fred

riktigt snygga skärp! läste i nån tidning att dessa kommer bli trend i vår. vi får se. snygga va dom iaf.

2009-02-12 @ 20:11:28
Postat av: Lajnus

Gillar skärpen! :)

2009-02-15 @ 21:56:57
URL: http://blogg.strandholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner