Tischa

Hej kära läsare,

T-shirts kan man väl inte få för många utav. Jag har dock tröttnat lite på de jag har och beslutade mig därför att gå jakt häromdagen. Man får ju passa på i dessa rea-tider, en t-shirt kan ju kosta upp emot 600, vilket jag aldrig skulle lägga på just en t-shirt.

Hur som helst, jag hittade denna Original Penguin-T-shirt i en liten affär i Jönköping, kallad Matlinik, och tyckte den va lite lagom käck. Priset? 399kr, och 50% rea på det. Helt ok.

Sköt om er,
/Simon



T-shirt, Original Penguin, 199kr.
Chinos, Filippa K.

Kommentarer
Postat av: Johan

Väldigt snygg(Y)!!!

2009-01-21 @ 02:53:52
URL: http://johanolofsson.blogg.se/
Postat av: fred

riktigt fresh! kan tipsa om t-shirt store, de har också lite udda t-shirts.

2009-01-21 @ 08:49:59
Postat av: Lukas

Tjena , vill bara säga att jag tkr att ni är duktiga och har koll! Tänkte höra om ni vill börja tjäna pengar på att blogga. Hör av er till [email protected] om ni är intresserade. Fortsätt med en grym blogg !

2009-01-21 @ 10:35:02
URL: http://manlook.info.se
Postat av: bjorn

hej, vad fick du punga ut för filippa k chinosen? schysst blogg!

2009-01-22 @ 23:22:14
Postat av: Simon

Johan: Tack

fred: Håller med, de har en del roliga tee's.

Lukas: Tack.

bjorn: Tror jag gav knappt 500 på 60% rea, ordinarie ligger på 1100 om jag inte minns fel.

2009-01-23 @ 09:13:28
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner