Ny telefon

Hej kära läsare,

Min telefon har gått sönder, händelseförloppet var som följer: Jag spelar poker, blir utdragen på rivern och förlorar en ansenlig summa pengar. Kort stubin som jag har så sopar jag till närmsta föremål, som råkar vara min mobiltelefon, med knuten näve och spräcker displayen på den.

Nu har jag tagit steget och skaffat mig en iPhone, en lattjo liten pryl. Tyvärr har den inte lika bra kamera som min förra telefon, så det blir till att skaffa en digitalkamera. Tur man har jobb i sommar.

Angående inläggstorkan så har vi tyvärr liv som vi måste ta tag i emellanåt. Skärpning utlovas och med tanke på hur svensk sommar brukar vara så kommer det nog bli en hel del datortid!

Följ min blogg med bloglovin

Sköt om er,
/Simon


Kommentarer
Postat av: Steffi

Berätta gärna lite om handen.

Vart spelar du? Nivå? =)

2009-06-14 @ 22:50:56
Postat av: Simon

Steffi: Det var en som inte kunde släppa AK suited pga floppat A. Mitt set i 8or fick se sig slaget av runner-runner flush :/

2009-06-15 @ 11:34:15
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Varför inte vänta ett par veckor och köpa den nya iphonen 3Gs som kommer ut då ???

2009-06-15 @ 13:57:37
Postat av: Simon

Tobbe: Fick den snorbilligt av en tjej på blocket, det var därför jag slog till.

2009-06-15 @ 21:22:14
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: ms

soft soft

2009-06-21 @ 22:51:11
URL: http://mongostil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner