Rea

Hej kära läsare
Som ni säkert vet så håller jag på att flytta och har därför mina kameragrejer nedpackade. Därför blir det inga bilder på mig idag, men jag har surfat runt lite på internet istället. Som de flesta säkert har lagt märke till så är det många affärer som har startat med sommarrea och så även på internet och därför kikade jag runt lite bland reavarorna på asos.com. Fastnade för en del plagg och satte därför ihop en liten outfit bestående av några av dessa. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att köra kombinationen på någon trevlig grillskiva i sommar. Nu kanske inte fluga hör till den vanliga grillklädkoden, men shortsen (som faktiskt inte var ett reaplagg, men asos egna märke så det kostade ändå under 200kr) och skorna avdramatiserar ändå det ganska bra. Koftan gillar jag skarpt och är faktiskt ute efter en liknande. Så om någon har något tips så tipsa gärna.
Have it
/Per

PS. Lägg inte för mycket vikt vid den ganska oseriösa bilden. Poängen med inlägget är att det går att köpa hela outfits på rea, och att man kan göra ganska fina fynd inför sommarn redan nu. Detta brukar man ju vanligtvis få vänta med tills efter sommarn.DS


alla plagg från:
www.asos.com

Kommentarer
Postat av: GlassJan

Kul bild =)

2009-06-24 @ 19:20:56
Postat av: Frank&Rémy

skorna passar tyvärr inte alls in!

2009-06-28 @ 19:11:14
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: mdaon

uppdatera oftare please

2009-07-02 @ 00:20:06
URL: http://mongostil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner