tröja #2

Hej kära läsare, Har som bekant rensat en del i garderoberna. Dels pga platsbrist och dels för att inspirationen trytit lite på sistone. Hur som helst så hittade jag en pistagegrön kabelstickad tröja som jag köpt på H&M för länge sen. Dess uppgift har hittills mest bestått av att samla damm, men jag tycker den är rätt läcker egentligen.

Det känns lite smådandy att strosa runt i en knallgrön tröja, men det tilltalar mig litegrann. Under tröjan har jag en rutig och ganska färgglad skjorta från Ralph Lauren. För att balansera det hela lite så valde jag att ha jeans till. Passade även på att använda min tygpåse nu när det varken regnar eller snöar. Känns som att våren är på intågande och jag har varit och köpt mig en ny vårjacka, mer om den i kommande inlägg. Tills dess..

Sköt om er,
/Simon


Tröja, H&M.
Skjorta, Ralph Lauren.
Jeans, Filippa K.
Tygpåse, wholesomeconcept.com
Skor, Bianco.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice! i like your style

2009-03-28 @ 13:50:11
Postat av: Carl

Jag har i princip letat ihjäl mig efter en billig kabelstickad crew neck-tröja utan onödiga detaljer och i flera färgutföranden! Finns det någon därute som vet var jag kan lägga händerna på en? Tack på förhand!

2009-03-28 @ 13:51:10
Postat av: dicken

ser precis ut som tröjan från our legacy! vilket kap =)

2009-03-28 @ 16:06:18
Postat av: Anonym

som jag letade efter den tröjan när den fanns;) en riktigt fin tröja, förtjänas användas betydligt mer.

2009-03-29 @ 13:55:10
Postat av: C.B

Jag JAGAR bokstavligen denna tröjan!



Jag har velat köpa liknande modell från Our Legacy, men det känns som att ta i lite väl när jag ser att du köpt din på H&M...



Får hoppas att de får in den igen!:/

2009-04-02 @ 11:15:27
Postat av: Simon

Hehe, lite roligt när man köper på sig saker som man uppskattar först efter nåt år sådär.



Har också kiikat på Our Legacy, de har fina grejer i sin senaste kollektion även om de känns lite "hajpade" just nu.

2009-04-07 @ 23:47:58
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: heloe

grymt skön

2009-06-24 @ 19:19:55
URL: http://mongostil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner