tröja

Hej kära läsare,

Våren är inte riktigt här än, det är fortfarande lite kallt ute. Då kan det vara bra att ha några tjockare tröjor redo så att man kan använda sin nyköpta/efterlängtade vårjacka ändå. Själv köpte jag en tröja på MQ när rean led mot sitt slut. Den har kostat 800kr men jag fick den för 249. Jag har nästan bara enfärgade tröjor, vilket kan bli lite tråkigt i längden.

Märket är Bruunz Bazaar och tröjan kommer från deras "bzr"-linje. Under tröjan har jag min relativt nya Ralph Lauren-skjorta, som jag köpte i Miami. Passade även på att damma av mina gamla Bianco-dojjor och en lite tunnare trenchcoat som jag inte använt på länge.

Sköt om er,
/Simon


Tröja, Bruunz Bazaar, 249kr (800kr).
Skjorta, Ralph Lauren.
Chinos, Filippa K.
Trenchcoat, Vailent.
Skor, Bianco.

Kommentarer
Postat av: Erik

Faller inte mig smaken

2009-03-24 @ 20:45:29
Postat av: anton

var även jag påväg att köpa en sån där. men tänkte att inte nåt skulle passa till den. kom aldrig på då en vit skjorta. jag skulle fått den för samma pris. jaja får lära mig av detta eller nåt

2009-03-24 @ 22:34:54
Postat av: Havanalocas - Tvillingar i spanien

Stilrent och snyggt!

2009-03-26 @ 16:08:16
URL: http://havanalocas.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

Måste tacka dig Simon för dina klockrena stiltips, mycket nöjd med din blogg!



Läste även ditt inlägg angående detaljer, vilket jag gillar mest, då jag tyckte det var "gubbigt" med slipsnålen har nu jag och min affärspartner lanserat en produkt på den skandinaviska marknaden.

Är du intresserad av att skriva en liten rad om denna produkt så vänligen kontakta mig så skickar jag ett ex till dig.



Jag tror att du kommer gilla den! Vänligen gå in på www.thetiething.se



Tack

Mvh

Joakim Nilsson

2009-03-27 @ 12:45:36
URL: http://www.thetiething.se
Postat av: Olof

Tjena. Först: bra blogg! Sen: är chinosen så där smala i modellen eller har du sytt in dem?



Tack!

2009-04-04 @ 00:58:49
Postat av: Frida

riiiiiiktigt snyggt

2009-11-30 @ 17:32:07
URL: http://fridakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner