Shorts pt.2

Hej kära läsare
För ett par veckor sedan skrev jag om ett par hallonröda shorts jag köpte på H&M och att jag tänkte byta knapparna på dem innan jag började använda dem. Igår fick jag äntligen tummen ur röven och gjorde det. Resultatet då? ja det är ju inte jättestor skillnad, men jag är nöjd. Som ni alla säkert vet så är det ju de små detaljerna som gör det och knappar i kontrasterande färg är en snygg detalj tycker jag. Dessutom sydde jag på knapparna väldigt omsorgsfullt så de lär aldrig lossna, till skillnad från när knapparna sitter med H&M-standard.
Slängde även på mig shortsen och passade på att vika upp dem lite grann.  Detta fick bli en liten sommaroutfit som kan vara trevlig när man grillar till exempel. Vi får väl se.
Färgen blev lite konstig på bilderna, men det beror endast på ljussättningen. Shortsen ändrade alltså inte färg efter det lilla ingreppet.
Have it
/Per


Shorts, H&M, 149kr
Skjorta, Boomerang
Kofta, Christensen
Klocka, CK
Skor, Converse

Kommentarer
Postat av: BEUS

Snyggt! Har själv köpt de shortsen, riktig sjyssta!



Låga skor hade dock varit att föredra!;)



Keep 'em comin'!

2009-05-15 @ 08:02:36
Postat av: fred

nice! shortsen ser faktiskt lite dyrare ut efter ingreppet ;))

2009-05-15 @ 11:52:15
Postat av: Per

BEUS: tack, vet att det ser lite konstigt ut med converse på bild såhär men det ser faktiskt bättre ut i verkligheten.



fred: tack så mycket, jade skiljer sig ju lite från H&M-originalet allafall.



väl mött

2009-05-15 @ 12:26:53
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Jocke

har samma shorts, ska dock sys in innan de kan användas. Tycker själv kombon med höga converse funkar utmärkt...

2009-05-15 @ 15:17:20
Postat av: Gefundenes Fressen

Det gjorde faktiskt sitt till med nya knappar. Bra tänkt!

2009-05-18 @ 15:02:03
URL: http://www.pityful.blogspot.com
Postat av: Karim

Hittade precis bloggen och jag älskar den redan. Fick lite ideér från olika inlägg. Kommer att bli att hålla koll här. Fortsätt med detta, tack så mycket ! Mvh /karim

p.s conversen satt perfekt där dom satt, (helt enkelt en smak sak)

2009-06-15 @ 03:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner