Fynda Clarks

Hej kära läsare
Som många säkert lagt märke till så har Simon mer eller mindre skött bloggen den senaste veckan. Detta på av att jag har pluggat. Ska tenta av 30 högskolepoäng på 2 veckor nu med start idag. Men jag kunde inte låta bli att slita mig från plugget för att dela med mig av ett hett tips.
Senaste numret av King anlände igår och efter att ha bläddrat igenom den lite snabbt fick jag veta att Nilson ska sälja Clark Desert Boots jubileumsmodeller till ett pris av 1500kr. Eftersom jag ibland är inne och kollar på Asos, och faktiskt har kollat just på dessa, tyckte jag att detta lät lite dyrt. Och mycket riktigt, på Asos vill de 1034kr för jubileumsmodellerna och 802kr för de vanliga. Det är ju en viss skillnad. Kolla länken nedan

Clark Desert Boots

Sedan att 1990-modellen är en av höstens/vinterns coolaste skor gör ju inte saken sämre.
Ha det fint
/Per

Ökenkänga, Clarks Originals 1990's Union Jack

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

wow hett tips indeed

2009-11-21 @ 11:52:21
Postat av: kurre

Bra tips! Gillar asos-tipsen som fan. Onekligen en cool modell på bilden. Keep it up!

2009-11-21 @ 18:12:34
Postat av: Stefan

Har redan 1990´s, dom är grymma :)

Själv rekommenderar jag hush puppies sko serie starkt!

2009-11-21 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner