31 okt

Hej kära läsare,

Allhelgona, halloween, what so ever. Ikväll blir utgång för många av oss, däribland mig. Innan jag beger mig av vill jag delge dagens musiktips, Miike Snow.

Miike Snow består av sångaren Andrew Wyatt, med svenskproducenterna Christian Karlsson och Pontus Winnberg (mer kända som Bloodshy & Avant) i ryggen. Många har nog hört låten "Animal" som spelats lite varstans. Denna låten heter "Burial" och är ett av många högklassiga spår på det självbetitlade albumet som kom i våras.



Skruva upp volymen och sköt om er,

/Simon

Kommentarer
Postat av: Stefan

Om man ska vara en vampyr, passar svarta jeans ljusblå skjorta och mörk väst bra? Finner inte heller den rätta färgen på slips :(

2009-10-31 @ 14:38:53
Postat av: Simon

Stefan: Spontant säger jag slips av mörkare kulör, alternativt röd. Själv kör jag på jokern-outfit med lila, grönt och lite mönstrat. Lycka till

2009-10-31 @ 15:53:27
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Steve

förklara varför detta är ett högklassigt spår? det är ju varken melodi eller refräng i den.

2009-11-01 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner