dagens

Hej kära läsare,

Flikar in en dagens outfit för att bryta av skofrossan som blivit här på bloggen. Idag ska jag beta av några av de fall vi har blivit tilldelade inför nästa veckas case presentation, spännande. Senare ikväll avrundas veckan förmodligen med en runda till studentpuben.

Outfiten består av Skjorta från Bruuns Bazaar, chinos & kofta från MQ. Inget fancy, utan lagom casual till kvällens pubrunda. I morgon däremot, då blir det utgång och då får man väl ta sig i kragen och klä upp sig lite :)

Sköt om er,
/Simon


Skjorta, bruuns bazaar.
Chinos, MQ.
Kofta, MQ.
Skor, Converse.

Kommentarer
Postat av: B

Riktigt snygg och bekväm klädsel! Gillas mycket. Får man fråga vilket MQ-märke det är på chinos och kofta?

2009-10-09 @ 22:06:34
Postat av: fred

snyggt och väl klätt som vanligt! ser fram emot outfits med nya skorna och jackan.

2009-10-10 @ 11:02:34
Postat av: bra

bra som fan

2009-10-10 @ 17:46:35
Postat av: Stefan

Ser mer ut som en klädsel för en skoldag. Inte för en ute kväll.

Ska införskaffa mig ett par nya glasögon under närmaste dagarna, har du några tips?

2009-10-12 @ 16:49:15
Postat av: Frank&Rémy

Glöm inte att sterilisera gaffeln innan du sticker ut dina ögon ;) ett tips jag fick för ett tag sen, verkar funka!



Låt oss klargöra det hela, vem av er är gbgbo?

2009-10-12 @ 19:22:07
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Nattiisch

Hej!



vilken biopremiär ska du gå på i vinter?

gå in på min blogg och klicka en gång, det är allt som krävs! ;)



http://nattiisch.blogg.se

2009-10-13 @ 10:46:50
URL: http://nattiisch.blogg.se/
Postat av: nivi

Du är medveten om att din blogg heter killarmedkoll...Du borde inte titulera dig med det då du bär ljusa chinos i oktober vilket är emot alla regler när det gäller klädsel..det är ett sommarplagg inget man har på hösten/vintern.. Gillar inte vara en besserwisser men där står jag fast.

2009-10-21 @ 19:42:39
Postat av: Simon

B: Det är Emilio/Blueprint.

fred: Det kommer, var så säker!

bra: Tack!

Stefan: Det var ingen utekväll i den bemärkelsen, till puben är jag gärna lite casual. Ang. glasögon rekommenderar jag lite rundare bågar eller clubmaster-inspirerade modeller.

Frank&Remy: Skönt att det funkade. Per är den som bor i väst.

Nattisch: ...

nivi: Även om bloggens namn är med en ironisk underton (likt vår slogan) så kan jag inte hålla med dig där. Många som upptäckt chinos på senare år när det har blivit "trendigt" kanske tycker att det är ett sommarplagg, medan det traditionellt är buret såväl vår, sommar och höst. Beroende på vilket klimat det är i det land man bor i. Självklart är det inget man bär i regn och snöslask, men en solig höstdag finns det inget som säger att chinos är fel. Dock håller jag med om att de ljusare hör mer hemma på den soligare delen av året.

2009-10-21 @ 23:32:09
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner