Mer skor

Hej kära läsare
Tänkte att jag skulle fortsätta på skotemat som Simon startade i förra inlägget. Jag har handlat på mig två par skor denna hösten, ett par lite maffigare sneakers som funkar en höstdag när solen skiner som den gör idag. De är i vitt skinn, vit högblank plast och ett litet brunt parti på hälkappan och de kommer från Zara. Dessa skor kommer förmodligen hamna på fötterna en fin dag som denna.
De andra skorna jag har köpt är Bobbie Burns-kängorna som Simon nämnde i förra inlägget. Var sugen på dem redan förra säsongen när de kom, men det blev inte något köp fören nu. Det är en slank känga vi snackar om här och denna kategori av skor är kanske inte är helt lätt att hitta. Men denna är riktigt bra och gör sig riktigt bra till ett par upprullade jeans. De inhandlades på Karltex i Haga och notan för skorna blev väl något högre än vad man är van vid att se från mig. Men jag tror att de kommer hålla ganska länge och jag planerar inte att ångra köpet så det får väl vara ok. Nu ska vi bara köpa stereo också - hej då ekonomi.
Ha det fint
/Per


Sneakers, Zara, 679kr
Kängor, Bobbie Burns, 1599kr

Kommentarer
Postat av: sars

toksnygga!!

2009-10-07 @ 17:12:23
Postat av: bryna

love the second pair.

2009-10-08 @ 03:28:12
URL: http://www.mamasarollingstone.com
Postat av: Stefan

Älskar Bobbie burns skorna, har ett par själv faktiskt :). Men den ändra skon vet jag inte riktigt vad man ska säga om, den kanske är snygg på foten i alla fall?

2009-10-08 @ 14:11:31
Postat av: martin

snygg blogg!

2009-10-08 @ 21:55:48
URL: http://strayboy.blogg.se/
Postat av: Kim

Bobbie Burns måste hyllas, har själv 4 par, enda nackdelen är att deras snörning kan vara av lite dålig kvalite, så säkra upp med "långa" bruna snören!!

2009-11-26 @ 11:37:24
Postat av: billig ed hardy



Bobbie Burns måste hyllas, har själv 4 par, enda nackdelen är att deras snörning kan vara av lite dålig kvalite, så säkra upp med "långa" bruna snören!!

2010-08-16 @ 04:24:17
URL: http://www.edhardy-estore.com/
Postat av: ed hardy bettwäsche

Bobbie Burns måste hyllas, har själv 4 par, enda nackdelen är att deras snörning kan vara av lite dålig kvalite, så säkra upp med "långa" bruna snören!!

2010-08-16 @ 04:26:40
URL: http://www.edhardy-estore.com/
Postat av: ed hardy clothing





Älskar Bobbie burns skorna, har ett par själv faktiskt :). Men den ändra skon vet jag inte riktigt vad man ska säga om, den kanske är snygg på foten i alla fall?

2010-08-16 @ 04:29:32
URL: http://www.edhardy-estore.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner