En ny tröja

Hej kära läsare
Har slitit mig från patologistudierna förenstund för att ge en liten, liten uppdatering. Ni kanske kommer ihåg att jag köpte en 80-talsinspirerad piké i somras. Hittade en matchande tröja som jag tyckte var lite kul. Min främsta tanke var att den kunde vara ett kul sätt att bryta av en annars ganska strikt klädsel, men jag har fortfarande inte kommit till att använda den. Men ni kan räkna med att få se den i en outfit framöver. Ska bara komma på ett passande sätt att matcha den. Om jag lyckas eller fårväl framtiden utvisa, men om jag gör det ska ni få se det.
Ha det bra
/Per


Tröja, H&M, 199kr (179kr betalade jag för det var någon slags medlemsdag så det innebar 10%)



Kommentarer
Postat av: Fille

Inte snygg för 5 öre!

2009-09-14 @ 22:29:08
Postat av: RASMUS

Grymt ful!

2009-09-14 @ 23:47:19
URL: http://rrasmus.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Vill värma två gafflar på spisen o sticka ut mina ögon med dem. Ledsen per, verkligen, men detta slog rekord i fulhet

2009-09-16 @ 00:33:08
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Per

Trevligt att ni gillar tröjan. vet inte riktigt vad jag ska göra med er kritik för jag är fast besluten att den ska gå att få in i en outfit på ett snyggt sätt, men som sagt - framtiden får utvisa om det är möjligt. Hursomhelst, Frank&Remy. vet att jag frågade för ett tag sen men fick inget svar. har lagt märke till att ni ofta poserar på linnés gator. bor ni där eller?

PS. om du vill sticka ut ögonen är det ur medicinsk synpunkt överflödigt att värma gaffeln innan du använder den.DS.

Väl mött

2009-09-16 @ 16:26:09
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Vi bor dessvärre inte på linnés gator, vi har dock vänner o familj där därav vår närvaro i dem trakterna. Var kan man hitta er i gbg?

2009-09-16 @ 20:34:05
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Anonym

HEJ JAG ÄR EN CLOWN?

2009-09-17 @ 18:19:07
Postat av: Per

Frank&Remy: Mig kan man hitta på linné. så om ni ser någon där bärandes ovannämnda tröja så är det förmodligen jag, eftersom alla andra verkar tycka den är för ful för att ta på sig :)

Anonym: ja ibland kan jag nog vara lite av en clown. det behöver dock inte bero på mina kläder.

Väl mött

2009-09-17 @ 20:42:58
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: ag

Jag tycker den va riktigt snygg!

2009-09-18 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner