Nya jeans

Hej kära läsare,

Mina Filippa K-jeans jag köpte för snart ett år sedan har börjat bli ganska slitna. Samtidigt har jag använt mina Cheap Monday-jeans jag köpte i våras en hel del. När jag var på stan så sprang jag på den sistnämnda byxan i ungefär samma tvätt som Filippa K-byxorna, så det blev ett par sådana. Dessa har dessutom stretchtyg, vilket man lätt fastnar för.

Färgen heter Weekday blue och syns bättre på sista bilden. Ordinarie pris 400, och 10% studentrabatt på det, 360kr. Märks att man börjat plugga igen :)

Sköt om er,
/Simon


Jeans, Cheap Monday, 360kr.
Tee, Original Penguin.
Jacka, Vailent.
Tygkasse, Wholesome Concept
Skor, Refined by BB.

Kommentarer
Postat av: Barney

Stiligt! Hur är kvallen på CM-jeans? Väldigt snyggt att vika upp jeansen vid fötterna sådär, sett några som har det så. Viker du dem 1 eller 2 gånger? Eller kanske är modellen som är så?

2009-09-08 @ 15:15:31
Postat av: Eric

Tjabba grym blogg, men har länge dreglat över din skinpaj så jag undrar vad går en skinpaj på carlings för ? hare bra och fortsätt med eran toppenblogg!

2009-09-08 @ 17:25:13
Postat av: Frank&Rémy

Sorry dudes måste säga att jag inte riktigt förstår stilen, det har blandats olika stilar hejvilt här. Förstår inte mixen av tygpåse,finskor,street tee och skinnpaj. Lite för kladdigt, lite för Partille Johnny

2009-09-14 @ 18:39:01
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner