Skaffa betjänt

Hej kära läsare
Idag tänkte jag ta upp en liten detalj som rör hemmet. Jag kan tänka mig att det är många som bara slänger sina kläder på en stol vid sängen, och jag kan även tänka mig att det finns de som viker och lägger/hänger in sina kläder i garderoben varje dag. Det stiligaste mellantinget tycker jag är den gamla klassiska herrbetjänten. Som ni ser är det bara att hänga sin skjorta och kofta eller kavaj där bak och byxorna där fram. Väldigt smidigt och mycket snyggare än en hög med kläder.
Just den här herrbetjänten är ett fynd från vinden hemma hos föräldrarna, men jag har sett att bolagret har en schyst variant också.
Ha det fint
/Per


Herrbetjänt
Skjorta, Boomerang
Jeans, Tiger

Kommentarer
Postat av: Emilio

Helt klart användbar!

2009-09-28 @ 21:51:13
Postat av: ElinArmour

Ta chansen & beställ din personliga bloggdesign för 20 kronor här:

http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

2009-09-30 @ 02:25:05
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Martin

Bra tips på herrbetjänt! Har letat efter en rätt länge, det får bli en sådan.

2009-10-02 @ 16:35:24
Postat av: Martin

Den från Bolagret alltså...

2009-10-02 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner