Jacka på

Hej kära läsare,

Har massvis att göra, tyvärr. Långa dagar med synundersökningar och diverse ögonrelaterade mätningar från morgon till kväll. Ni får trösta er med kostymrabatten på suitopia i föregående inlägg tills läget lugnar ner sig en smula här.

Men jag har ändå slängt ihop en outfit med safarijackan jag skrev om nyligen. Förutom safarijackan från H&M blev det en oxfordskjorta från Ralph Lauren, jeans från Julian Red och skor från Hugo Boss.

Sköt om er hörrni,
/Simon


Jacka, H&M.
Skjorta, Ralph Lauren.
Jeans, Julian Red.
Skor, Hugo Boss.

Kommentarer
Postat av: imran

Riktigt cleant!

2010-04-13 @ 03:21:51
Postat av: pjm

Riktigt snyggt! Fick inte svar när jag fråga i ett tidigare inlägg så frågar igen. Hur tvättar man på bästa sätt ett par råa (otvättade jeans)? Har ett par välanvända men har aldrig tvättat dem, men det börjar alltså bli dags.

2010-04-13 @ 15:45:32
Postat av: Per

pjm: Vänd jeansen ut-och-in och tvätta endast dem i maskinen. har även hört att det ska vara bra att köra med endast lite handtvål men detta är inte något jag provat och vågar därför inte gå i god för det. Men jag vill minnas att du skrev att du inte tvättat dem på ett halvår, ärdet inte fläckar eller något annat som är riktigt störande så kan du lätt vänta längre. Själv tycker jag att vid normal användning att man kan vänta 1 till 1,5 år innan man tvättar dem,.

Väl mött

2010-04-13 @ 20:41:58
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Vaha

Skön outfit!

2010-04-14 @ 15:49:01
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hur är jackan i storlekarna, vilken storlek har du ? Min lokala h&m har dn nämligen inte så funderar på att köpa från internet.

2010-04-15 @ 13:37:48
Postat av: Jonathan

Sluta upp med att be om ursäkt konsant i varje inlägg om ni inte uppdaterat på en vecka. Vi har förstått det att ni är upptagna! Fine!



Nice outfit! Vad sägs om ett inlägg om lite härliga budget webshoppar eller lite tips iaf var man kan klippa sjyssta plagg hade suttit fint!



Hellre få inlägg osm är bra än flera som bara fyller ut..

2010-04-15 @ 20:51:14
Postat av: Jonathan

Btw, läste för ett tag sedan att ni bad om ursäkt för er "dåliga" kamera. Vad händer på den fronten? Vad sägs om en sjysst kamera som tar högupplösta bilder med fler detaljbilder till synes?

2010-04-15 @ 20:53:33
Postat av: Simon

imran: Man tackar.

pjm: Instämmet med Per.

Vaha: Tack!

Samuel: Jag har strl S, vilket jag brukar ha för det mesta.

Jonathan: Point taken. Ber om ursäkt för att vi ber så mycket om ursäkt! Ska peaka Per, det är han som har kamera från från milleniumskiftet.

2010-04-15 @ 22:27:06
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej!



Jag ville tipsa om en tävling som du är välkommen att delta i, samt

tipsa om på din blogg. Spastugan.se fick äntligen ihop 100 fans på

Facebook i veckan och det vill vi fira genom att lotta ut en goodie bag

med lite smått & gott ur vårt sortiment.



Det enda du behöver göra, efter att ha gått med på

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Stockholm-Sweden/Spastuganse/9902162492?ref=ts

är att skriva i kommentarfältet att du vill vara med och tävla. Från

sidan kan de sedan bjuda in dina egna vänner, och passa även på att

tipsa dina bloggläsare om tävlingen! Dragning sker på söndag kl. 12.

Hjärtligt välkommen & Lycka till!

2010-04-16 @ 11:05:53
URL: http://www.spastugan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner