Onsdag

Hej kära läsare
Jag kommer ihåg valborg förra året, då var vädret såpass fint att man kunde lufta smalbenen i ett par shorts. Riktigt så bra kommer det förmodligen inte att bli på fredag, men jag har iallafall köpt ett par nya shorts. Åter igen så är det ett par shorts från H&M. Jag tycker inte om att lägga för mycket pengar på ett par shorts då det faktiskt är ett ganska begränsat plagg, och då är ju H&Ms alternativ för 149kr lysande. Dessutom tycker jag mig känna en förbättring i kvalitéten gentemot förra året, bra. För att göra dem lite personliga så har jag strykt bort pressvecken och vikt upp dem. Man kan säga att jag har gjort om dem till samma stil som mina andra shorts helt enkelt. Dock så saknar dessa knappar till bakfickorna, så riktigt likadana är de ju ändå inte...
Ha det fint
/Per


Shorts, H&M, 149kr

Kommentarer
Postat av: fred

gillar dessa skarpt väldigt bra pris dessutom. såg ett par liknande från cheap monday men dom kostade 600kr fattar ingenting, mer än jeansen ju. bra köp!

2010-04-28 @ 22:38:01
Postat av: stefan

oj, billigt! dock lite tråkig färg enligt min åsikt. man känner verkligen att våren börjar närma sig när det inhandlas shorts lite här och var. filippa K har faktiskt en hel del snygga shorts i år, men tyvärr inte i samma prisklass.

mvh

2010-04-28 @ 22:54:24
Postat av: White Boy

väldigt snygga. har alltid haft svårt för shorts då de får mig att se bred ut tycker jag, men dessa var ju faktiskt riktigt snygga, och färgen känns ju hel rätt!

2010-04-29 @ 12:05:54
URL: http://thewhiteboy.blogg.se/
Postat av: Per

fred: det är en sjuk värld vi lever i.

stefan: färgen kan tyckas tråkig i sig men å andra sidan framhäver de ju då andra detaljer.

white boy: tackar

2010-04-29 @ 19:20:43
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Kan tillägga att om man viker in överkanten på bakfickorna får man den där snygga klassiska "chinos-bakfickan" på shortsen. Tack för underbara tips!

2010-05-13 @ 13:53:49
Postat av: Simon

Gustaf: Det har jag gjort på mina (har likadana) och jag håller med, det blir ännu snyggare.

2010-05-13 @ 13:57:23
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner