vårjackor

Hej kära läsare,

Vårshoppandet fortskrider och jag har inhandlat lite jackor i hopp om varmare väder.

Först ut är en jeansjacka från Cheap Monday, som jag tror jag är allt annat än ensam om. Men vad gör det när det är en lagom ljus tvätt och bra modell på den. Med en prislapp på 600kr så är det en av de mer prisvärda jeansjackorna man kan köpa, om man inte hittar en bra på second hand dvs.

Sen har jag köpt en beige/sand-färgad safarijacka, vilket brukar passa bra när man fått första solbrännan. Ytliga fickor och ståkrage, som det ska vara på denna typen av jackor. Denna har jag köpt på H&M under deras "jackdagar", vilket innebar 100kr rabatt från 399 till 299kr.

Sköt om er,
/Simon


Jeansjacka, Cheap Monday, 600kr.
Safarijacka, H&M, 299kr (399).

Kommentarer
Postat av: pjm

Sjukt snygga jackor! Gärna sett dem i en outfit snarT! :D En fråga till dig Simon, hur tvättar man på bästa sätt ett par råa (otvättade) jeans? Har använt ett par i snart ett halvår så de börjar bli dags o tvätta dem...

2010-04-06 @ 11:29:19
Postat av: Tysken

Lite läderinslag och jackan skulle sitta perfekt på mig!

2010-04-06 @ 13:49:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tyskmikals
Postat av: Stefan

Hej, snygga jackor!

Jag har redan en trench coat, en jeansjacka och en skinnjacka. Är det värt att köpa en basebolljacka också, nu när det är så hett?

Mvh

2010-04-06 @ 18:24:42
Postat av: henke

Stefan: jag tycker du borde det, basebolljackor hoppar in och ut rätt ofta så det är ett bra plagg att äga. billiga och snygga hittar man enkelt på Beyond Retro.



snygga jackor förresten Simon

2010-04-06 @ 18:48:48
Postat av: Sergio Benvindo

Dsquared har gjort en helt fanatastisk biker som är rätt färglad men ack så fantastisk, kolla bloggen!

2010-04-08 @ 22:35:51
URL: http://themannequin.blogg.se/
Postat av: C

Jeansjackan från Cheap Monday är helt perfekt! Sjukt snygg.

2010-04-08 @ 22:57:57
URL: http://styleforgents.blogg.se/
Postat av: mag

yo! har en precis likadan jeansjacka som dig! jag älskar den! så du gjorde ett väldigt bra köp! :D

2010-04-15 @ 11:00:21
URL: http://magicmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner