Vårkänsla

Hej kära läsare
Då var man här igen efter två veckor välförtjänt semester och en hektisk vecka i skolan. Som de flesta säkert märkt är nu våren på ingång och det är dags att klä sig därefter. Själv tycker jag att denna seglingsinspirerade t-shirten är ett bra exempel på kläder som passar vid solsken. Den kommer från H&M och kostade 99:- vilket är billigt och bra så man kan få lite pengar över att lägga på annat - varför inte lite kött att lägga på grillen. Under t-shirten har jag en vit button-down-skjorta från Boomerang och på benen är det mina trogna Julian Red-jeans (lägg gärna märke till hur slitningen börjar komma). Bobbie Burns-kängorna var ju inte direkt några vinterkängor, utan passar betydligt bättre nu.
Peace out
/Per


PS. Det var någon som undrade vad jag gör för att förbättra kvalitéten på mina bilder. Och för närvarande gör jag faktiskt inte mycket åt den saken. Det beror emellertid inte på lathet utan har sin grund i helt andra begränsningar. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni uppdaterar för ofta, ni får lugna ner er man hinner knappt med

2010-04-21 @ 23:03:35
Postat av: JanBanan

snyggt. håller med om att det är snyggt med lite maritimt på våren, och sommaren också för den delen. glöm inte det

2010-04-21 @ 23:06:04
Postat av: Jon

glöm det där med att ni uppdaterar för ofta. Uppskattar bloggen och dess innehåll till 100% så fortsätt det ni gör!

2010-04-22 @ 02:57:03
Postat av: Fredrik

Schysst som vanligt!

Håller med nr 1 att det absolut vore roligare med fler uppdateringar, men va fansen, så länge ni håller den kvalité på inläggen o bilderna som ni gjort så hänger jag kvar som läsare till graven!

2010-04-22 @ 16:56:04
Postat av: Anonym

Tråkigt att se att bloggen har blivit så mycket sämre. Knappt några snygga kläder alls nu och urusla uppdateringar...

2010-04-22 @ 18:43:02
Postat av: One Step Closer

Mycket snyggt! Har också köpt samma plagg från H&M väldigt prisvärt!

2010-04-22 @ 23:06:21
URL: http://www.onestepcloser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner