Klocka

Hej kära läsare
Precis så här innan jul så är det väl en klassiker att man har hur mycket som helst att göra i skolan? Och mycket riktigt är det så, men jag tänkte ändå att jag skulle visa en ny klocka som jag har köpt. Den är inspirerad av klockor som gamla piloter använde förr. För ett par år sen såg jag en liknande modell från Burberry och sedan dess har jag varit lite sugen på en. Visst passade det då bra att jag hittade en på Asos för knappa 300kr. Kvalitén kanske integör den till någon framtida släktklenod, men vad gör det? Nu måste jag plugga till terminens sista tenta.
Ha det fint
/Per


Klocka, Asos, ~280kr

Kommentarer
Postat av: Adam

Mer av din blogg, mer tips som detta inlägget. Även om du pluggar måste du hinna med minst en uppdatering varannan dag! skärpning.

2010-12-13 @ 23:47:23
Postat av: Fredrik

Jag vill också se mer av din blogg!:)

2010-12-14 @ 18:28:42
Postat av: Robert

Har du hittat klockan att köpa i någon butik, eller är det postorder som gäller?

2011-02-18 @ 19:02:08
Postat av: marcus

Vart köpte du den...?

2011-03-26 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner