Alexander McQueen

Hej kära läsare
Idag har vi nåtts av nyheten att en av de stora inte längre är med oss. Alexander McQueen hittades igår i sitt hem där han till följd av en depression tagit sitt liv. Det är en stor förlust för den värld och industri som Simon och jag betraktar här på bloggen, för McQueen var, som sagt, en av de stora.
Efter vad jag har hört så hann han, likt Heath Ledger, att färdigställa sitt sista verk - årets höstkollektion. Om kollektionen innehåller lika hög dos genialitet som Heath Ledger's porträttering av The Joker kommer vi få se när den visas. Jag hoppas att den gör det.
/Per

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg :) Kolla gärna in min vi kan följa varandra på blgglovin om du vill :)



Kram

2010-02-15 @ 14:55:26
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Ezkilstuna

Hmm.. Har varit rätt seg uppdatering ett tag nu.. Lite synd, längtar ju efter att se nåt klädråd man bara älskar!

2010-02-15 @ 19:05:06
Postat av: Kim

Tjo,



Måste bara stryka under tragedin med A. Mcqueen:(



2010-02-16 @ 00:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner