Kofta

Hej kära läsare
Inlägget idag kommer, som ni säkert förstått av titeln, att handla om en kofta. Fick den av en person som förmodligen tröttnat på mitt snack om att jag bara har en yllekofta. Detta är jag glad för, eftersom jag gillar den. Den är strukturstickad att se flätad ut och det gillar jag. Det är alltid kul med något lite annorlunda.
För övrigt måste jag säga att jag känner mig en aning oinspirerad när det gäller kläder. Vädret har ju inte tillåtit att sätta på sig sina stiligaste kläder de senaste dagarna och det har kanske gjort sitt till. Tänkte allafall gå ner och kolla rean imorgon och då kanske man kan få gnistan tillbaka. Eller så får jag inte det, vad jag vet är allafall att jag längtar tills man kan få klä sig i sommarkläder igen.
Förresten, det är väl ingen som har missat att det är väldigt populärt med flanellskjortor för tillfället. Inte jag heller och jag gillar det, flanellskjortor är väldigt skönt att ha på sig. Stiligare alternativ finns, men detta passar mitt oinspirerade sinne jättebra.
Ha det fint
/Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner