outfit

Hej kära läsare,

Det var länge sedan jag lade upp någon outfit, så här kommer en med flera av senaste tidens inköp.

Outfiten består av fairisle-slipover från H&M, vit skjorta från These Glory Days, otvättade jeans från Julian Red och slanka svarta skinnkängor från Refined by Bobbie Burns.

Eftersom det är kallt och jävligt ute så fick jag även slänga på en svart halsduk från Boomerang och min djupblå Elvine-jacka. Second hand-portföljen har övrigt fått sig en rem så jag kan ha den över axeln, mycket praktiskt.

Sköt om er,
/Simon


Slipover, H&M.
Skjorta, These Glory Days.
Jeans, Julian Red.
Skor, Refined by BB.
Jacka, Elvine.
Portfölj, Second hand.
Klocka, Massimo Dutti.

Kommentarer
Postat av: JanBanan

Snyggt. har aldrig vart speciellt mycket för slip-over men gillar denna

2010-01-26 @ 20:10:32
Postat av: fred

klockrent! snyggaste jag sett på länge. föredömligt från topp till tå fortsätt så. vill se mer

2010-01-26 @ 20:34:47
Postat av: Martin

Julian red vet verkligen hur man tillverkar snygga jeans, synd att de inte fanns i min storlek på rean.

2010-01-26 @ 21:14:02
URL: http://nitrax.blogg.se/
Postat av: Pace.

Det är en väldigt fin gura! Visste dock inte att den hette Gibson es335! Så jag valde att kalla den för Chuck Berry, då han använder en sådan. Däremot känner jag igen Gibson, har för mig att Angus Young (ac/dc) använde sig av en sådan.



Mvh



Pace.

2010-01-27 @ 18:46:56
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: henke

skulle hemskt gärna vilja veta var man kan köpa julian red jeans. tack.

2010-01-27 @ 22:42:45
Postat av: aa

extremt bra

2010-01-30 @ 15:33:16
URL: http://mongostil.blogspot.com
Postat av: Jerry

snyggt! o älskar portföljen

2010-03-01 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner