Outfit

Hej kära läsare
Var en sväng på stan härom dan. Hittade en väldigt snygg och skön parka från Hope. Men då jag inte är i något större behov av en vinterjacka så blev det inget köp. Därför tänkte jag istället visa vad jag hade dragit på mig den aktuella dagen. Det är min dubbelknäppta ullrock från Filippa K, Julian Red-jeansen, (i vanlig ordning) och Bobbie Burns-kängorna. Halsduken är köpt på second hand, emmaus på Linnégatan närmare bestämt, tillden högst rimliga summan av 50kr. Just i denna outfit kanske den inte riktigt kommer till sin rätt eftersom jag har gömt mönstret, men till en kavaj förslagsvis...
Ha det fint
/Per


Rock, Filippa K
Halsduk, Second hand, 50kr
Jeans, Julian Red
Kängor, Refined by Bobbie Burns

Kommentarer
Postat av: Imran

Riktigt schysst outfit, Per. Ganska vanlig, men samtidigt inte då skorna ger den där sista lilla detaljen som är, åh, så viktig.

2010-01-21 @ 01:35:32
Postat av: Gabriel

galet skön stil grabben, jag kommer verkligen att läsa din blogg och sno en hel del av dina outfits i framtiden! en bra grej vore om du la till vart du köpt varje plagg samt priset, ett litet tips bara. tack för en fantastisk modeblogg / G

2011-01-11 @ 01:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner