reashopping

Hej kära läsare,

Julian Red tillhör både min och Per's absoluta favoriter när det gäller jeans. Därför vill jag tipsa om rean som nu råder på deras webshop. 50% på flera jeansmodeller, däribland de jag köpte i höstas som många läsare hört av sig och undrat var man kan köpa någonstans. Dessa kostar nu ynka 30€, dvs ca 300kr (inkl frakt) vilket är förbannat bra.

Själv har jag lagt vantarna på de svarta på bilden nedan, dessa är nedsatta från 90€ till 45€.

Sköt om er,
/Simon


Bilder lånade från www.julianred.com

Kommentarer
Postat av: fred

tack för tipset! har aldrig haft någria julians men funderar starkt på att skaffa dom är riktigt snygga

2010-01-17 @ 20:43:28
Postat av: oskar

De på översta bilden kostar 100 euro.

2010-01-18 @ 13:19:51
Postat av: Anonym

Erm. vet inte hur du räknar, men de blåa kostar 98 euro på rean, dvs ungefär 1000.

2010-01-19 @ 08:59:33
Postat av: Simon

fred: Nöjet är helt på min sida.

oskar: Stämmer bra det, och de på nedersta kostar 45 euro.

anonym: Jag räknar som du, ca 1000kr. Jag har inte uttalat mig om priset på de översta jeansen alls, förutom nu då. Däremot de svarta jeansen har jag påstått kostar 45€, vilket de också gör :)

2010-01-19 @ 10:40:32
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: lukas

Snygga jeans. Min fråga till dig är hur stretchen i jeansen från juliared är.



Mvh Lukas

2010-01-19 @ 18:29:14
URL: http://manlook.se
Postat av: Anonym

Tjena, go blogg. Undrar hur är Julianred i storlekarna?

2010-01-19 @ 18:58:49
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Simon

lukas: Stretchen varierar. Jag har ju 3J-modellen Closer Style i färgerna Raw och Tar. Den senare är lite styvare än Raw i tyget, mest eftersom de är "överfärgade" med vaxad yta. Så kort sagt, Raw har kanonstretch, Tar har lite sämre.



Anonym: Tack, Julian red är ganska normala i storlekarna. Något tighta över låren, även om det släpper efter en tids användande.

2010-01-20 @ 21:48:59
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: Peter.ish

Tja.

Jag vill bara säga att jag älskar Julian Red och vi kommer fortsätta köra stenhårt på både 3J och Julian Red detta året. Julian Red kommer bli lite svårare nu när vi bara är några få butiker som kommer jobba med den kollektionen i Sverige framöver.



Keep bloggin´



Peter.ish

2010-01-21 @ 11:20:31
URL: http://shop.webish.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner