Årets diss

Hej kära läsare
Idag vill jag dela med mig av min besvikelse. Den 4e april, i god tid inför sommaren, beställde jag ett par sandaler från H&M. Igår fick jag beskedet att de ska komma i början av juli. Jag vet inte vad ni tycker, men att behöva tre månader på sig för att skicka något från Borås till Göteborg är under all kritik. Särskilt när t.ex. Asos klarar av att skicka en order från England på en vecka.

Men en sån här strålande dag kan vi inte avsluta med så här tråkiga "nyheter", så vi gör det med följande nyhet istället. Idag tar Simon examen från sin utbildning och om 10 minuter ska jag till Kalmar och vara med när detta sker. Det ska bli trevligt.
Ha det fint
/Per

Kommentarer
Postat av: Christian

H&M låter dig ju, till skillnad från asos, beställa saker de inte har på lager, och i vissa fall även saker de faktiskt inte har tillverkat ännu.



Men nu verkar de ha något problem med just sandaler. Har flera vänner som beställt olika sandaler eller skor som hela tiden blir mer och mer försenade. Sannolikt rör det sig om problem i fabriken, inte i den faktiska frakten :)

2010-06-03 @ 09:36:20
Postat av: David

Fan vad svagt ...



Hoppas du haft en fin dag!

2010-06-03 @ 22:22:06
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: nils

Har exakt samma problem, beställde mina i början av april jag med. Tycker det är så fruktansvärt dåligt, det är ofta det blir problem med H&M:s webshop.

2010-06-04 @ 15:37:28
Postat av: Erik

Får man fråga vilka sandaler det var du beställde? Jag beställde ett par shorts från HM nu i våras och väntade också på dom i flera veckor. När dom sedan väl skulle ha levererats fick jag ist ett kuvert där det stod att varorna hade tagit slut:/ Kändes också rätt snopet. Håller mig till HM butikerna nu i fortsättningen!

2010-06-04 @ 20:11:04
URL: http://www.metrobloggen.se/karleriks
Postat av: Johan

Tjena. Älskar en blogg grabbar, men man kan ju aldrig få nog av mode så...

Vill bara rekomendera en annan modeblogg som en polare tipsade om http://muchacho.blogg.se/

2010-06-06 @ 08:56:46
Postat av: henrik

hahahaha :) jag tog en titt på den tidigare länkade bloggen muchacho. ojojoj. det där kan inte kallas modeblogg, jag menar, Ed Hardy? nej fyfan, det där är bara fult och smaklöst. håll er till killarmedkoll.

2010-06-06 @ 11:51:29
Postat av: William

Jag har faktiskt haft exakt samma problem med h&m, får hoppas de kommer innan sommaren är slut bara.



Men apropå Asos, har någon av er erfarenhet av deras skor? Hur är kvalitén i så fall? Har spanat in några från deras eget märke, t.ex. dessa http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=895113. De ska vara i skinn o tycker de ser ok ut på bilderna men skulle ju kunna vara rätt dassig kvalitet med tanke på priset... Nån som har koll?

2010-06-12 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner