Examen + kostym

Hej kära läsare,

Då var det gjort, examen är tagen och jag kan numera titulera mig legitimerad optiker.

Dagen till ära hade jag på mig den måttsydda kostymen som jag beställde från Suitopia. Många här på bloggen var nyfikna över resultatet och jag kan bara säga att jag är löjligt nöjd med den och kommer beställa en till inom en snar framtid. Aldrig mer en "färdigkostym", det måttsytt som gäller framöver.

Jag skrev en gång om en läsarrabatt hos Suitopia och denna gäller fortfarande. En kostym kostar från 1800kr och du kan välja tyg, modell, innerfoder, osv efter eget tycke och smak. Som ni ser på bilden har jag valt eget innerfoder och fått mitt namn broderat på innerfickan, detta får alla läsare utan kostnad - värde 300kr.

Sköt om er,
/Simon



Såhär får du rabatten:

1. Gå in på suitopia.se och beställ en kostym med dina mått.
2. Glöm inte bocka för och välja innerfoder + text på innerficka.
3. Betala för kostymen + tilläggsavgift för foder och text.
4. Skriv ditt namn, ordernummer och att du vill ta del av killarmedkoll-rabatten och maila till [email protected] .
5. Pengarna du betalade för innerfoder + text på innerficka kommer nu att överföras till ditt konto.



Kostym, suitopia.se.
Skjorta, These Glory Days.
Slips, Christensen.
Skor, Refined by Bobbie Burns.

Kommentarer
Postat av: cmyk

extremt välsittande kostym måste jag säga!! ser riktigt elegant ut och priset är ju inte att tala om. beställer utan tvekan därifrån nästa gång jag ska köpa kostym

2010-06-12 @ 14:13:52
Postat av: jerry

wow!! det är allt jag must säga....



och grattis för examen!!

2010-06-12 @ 14:26:28
Postat av: ddd

Snyggt, vad valde du för tyg?

2010-06-13 @ 01:10:28
Postat av: Simon

cmyk: Den sitter som det berömda smäcket!

jerry: Kul att du gillar den och tack så mycket!

ddd: Tack, det är "Philip - Melerad sten" med grönt innerfoder.

2010-06-13 @ 23:09:53
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/
Postat av: fred

äckligt snygg, den är faktiskt äckligt snygg. och jag är äckligt avundsjuk. ska på bröllop i sommar, så detta med läsar rabatt passar ju bra!

2010-06-15 @ 13:24:02
Postat av: Anonym

Bra inlägg!

2010-06-15 @ 14:20:58
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Oskar

Skulle man kunna se en bild från sidan också? Samt en bakifrån:) Tror du läsar rabbaten kommer fortsätta några år till? Jag vill gärna ha namnet på om ett år då jag slutar nian



Grymt snygg föresten!

2010-07-24 @ 22:56:27
Postat av: Lollo

Snyggt!

2010-08-17 @ 15:26:37
URL: http://landreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner