Tygväska

Hej kära läsare,

Det har varit riktigt sommarväder ett par dagar nu, tur att man hann sola lite innan regnet återställde balansen igen.

Något som verkligen hör sommaren till är en snygg tygväska. Perfekt att ha till stranden eller när man ska gå en sväng på stan och shoppa, fika eller vad det nu kan vara. Min personliga favorit kommer från Wholesome Concept och går perfekt i marintrenden med ett snyggt ankarmotiv. Tygväskan är beställd och kostar 150kr inkl frakt, en av sommarens absoluta must-have's!

Sköt om er,
/Simon

Tygväska, Wholesome Concept. 150kr inkl frakt.

Kommentarer
Postat av: Martin (Modette)

Snygga! :D

Postat av: fred

snygga! har använt min gamla tygkasse mer än jag hade trott från början. det är alltid nån extra grej som ska med och då är det inte snyggt att ha det i en plastpåse.

2010-06-08 @ 17:57:30
Postat av: Jacob

Klockrena tygpåsar! Nature-trycket är en framtida klassiker tror jag :)

2010-06-09 @ 11:28:39
Postat av: Erik

hahah riktigt rolig!:)

2010-06-10 @ 01:02:36
URL: http://metrobloggen.se/karleriks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner