Äntligen

Hej kära läsare
Ni som följer bloggen har tidigare läst om mina försenade kängor. 10 dagar för sent är de äntligen här. Visserligen kom de förra veckan men arbete i och utanför skolan har hållt mig borta från bloggen ett tag. Nu är det hög tid att de kommer upp allafall. Det visar sig att de inte var riktigt lika nätta som bilderna ville gav sken av, men de är fortfarande ganska nätta för att vara "work boots". Sköna att gå i var de också, så är man på g att köpa ett par kängor så kan jag rekommendera dessa.


Kängor, Asos, 618kr + frakt

Kommentarer
Postat av: ludde

kolla upp några sjysta skepparjackor till våren!

2010-03-19 @ 21:14:00
Postat av: Abbe

Vart ligger de second hand-affärer du rekommenderar? Mvh

2010-03-21 @ 01:27:08
Postat av: Linus

Hej, skulle du kunna tänka dig sälja din skjorta från Hm, den rödrutiga som du la upp för ett bra tag sen ? Mvh Linus

2010-03-29 @ 20:19:52
Postat av: JOnas

Hej!

Sitter och kollar på kängorna. Hur skulle du säga att de är i storlekarna? Jag har egentligen 40 men de finns ju endast i 41.

2010-04-11 @ 16:50:28
Postat av: Per

Skit snygga kängor! Jag köpte nyss ett par Filippa K från Urbana.se --> http://www.urbana.se/se/art/kim-mid-lace-grey.php



Inga kängor men sjukt sköna till våren och sommaren!

2010-04-24 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner