Rygga

Hej kära läsare
Tidigare när vi här på KillarmedKoll har tipsat om väskor så har det alltid gällt lite större väskor och axelväskor. Idag tänkte jag tipsa om ryggsäck. Det kanske inte är riktigt lika snyggt som en klassisk axelväska, men jag har hittat två modeller som jag tycker är jäkligt schysta. Ryggsäck är ju dessutom lite mer funktionellt än axelväska då belastningen inte endast fördelas på en sida, och jag känner faktiskt att det börjar bli dags att tänka på sånt. Särskilt när man är ute och promenerar med väskan full av tung kurslitteratur.
Det är en lite dyrare och en budget (2795kr mot 400kr), och som alltid så är den dyrare lite snyggare och lär förmodligen hålla bättre, men ibland kan man ju inte alltid ta hänsyn till sånt. Särskilt inte när man, som jag, är student. Den lite dyrare kommer från Filson och säljs på 111Vox och den lite billigare kommer från min favoritwebshop Asos.
/Per

Ryggsäck, Filson, 2795kr Klicka här för att komma till Filsons väskutbud

Ryggsäck, Asos, 400kr Klicka här för att komma till Asos väskutbud


Kommentarer
Postat av: JanBanan

Filson väskan var snygg men Asos väskan var inte så dum heller

2010-11-30 @ 16:03:49
Postat av: Felix

Tror ni att en bärbar dator går ner i någon utav väskorna? Har lite problem med vanliga laptop-väskor och dessa snygga väskor vore ett grymt alternativ.

2011-01-17 @ 15:49:18
Postat av: Philip

Hej!

Tänkte bara kolla hur ASOS är att handla av? Är frakten dyr? Snabba leveranser?

Mvh

2011-03-22 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner