Blått

Hej kära läsare
Skolan har nu hunnit börja för de flesta och så även för mig. Två veckor har gått och det har varit fullt ös från första dagen med borrning, fyllningar, röntgen etc. Allt detta medan Simon är på Mallorca och glassar. Idag har jag valt att klä mig i blått. Som alltid är det mina trotjänare till jeans och min jeansskjorta som ni såg i förra inlägget. Vindjackan jag har på mig är ny och kommer även den från H&M där jag med hjälp av rabatt och värdecheck endast betalade 300kr för den. Har även sprayat den med impregneringsspray så att den ska tåla några droppar regn och Göteborgs friska vindar. Efter vädret de senaste dagarna har varit ganska höstlikt så snörade jag på mig mina Bobbie Burns-kängor.
Ha det fint
/Per


Vindjacka, H&M, 299kr (399kr ordinarie pris)
Jeansskjorta, H&M
Jeans, Julian Red
Kängor, Refined by Bobbie Burns

Kommentarer
Postat av: Tekle

Tjena per, måste börja med att tacka både dig och simon för en underbar blogg som inspirerar mig när tankarna står stilla!

får man fråga vad du pluggar på?

Var kan man få tag på en bra impregneringsspray (och hur mycket hjälper den egentligen?), skulle användas flitigt nu när hösten drar igång!

tack igen, lite oftare uppdatering skulle göra susen! :)

/tekle

2010-09-04 @ 03:29:03
Postat av: Anonym

jackan var inte så snygg

2010-09-06 @ 18:10:56
Postat av: Per

Tekle: Jag plugger till tandläkare. jag tänkte göra ett inlägg så behandlar ämnet impregnering etc. så håll ögonen öppna.



: jaha det ar ju synd att du inte gillar den, men det gör jag



tack för kommentarerna

2010-09-07 @ 17:22:30
URL: http://killarmedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0
Annonser från BloggPartner